english autumn - american fall - otoño españolo - svensk höst

lagom lång skoldag idag. hade sovmorgon eftersom att vår datorsal har mögel. sen var även psykologin inställd så började inte förrän lite över tolv. fast var ändå i skolan halv elva. åt och sånt där. och fick min kamera av andrea. hihiih. sen hade vi svenska och engelska. fick, såklart, läxa tills imorgon och sen gjorde vi ett prov typ. hon är alltid lika rooooolig. NOT. blir irriterad bara jag tänker på det. efter skolan stack jag hem och sen hämtade pappa mig. körde till körskolan och köpte sånt paket sen gick jag på infomöte. efter det kom emma och seb och gick med mig på en teorilektion. jag känner mig helt stressad och yr efter det för jag fattar verkligen inget av hur det går till med alla pärmar, lektioner och uppkörningar. haha. åt på subway innan jag & ems tog bussen hem. sen har jag bara pluggat... körskola imorgon igen. wii. sen matteprov på onsdag. mkt att stå i. fan.

nu ska jag kolla på tv och lugna mig lite. känner mig stressad. bajs.



natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet jag sökte svenska skolan i fuengirola, spanien och jag blev antagen så jag ska till spanien och plugga där hela tvåan:D Om du inte redan sett det på bdb så säger jag det nu:D Så om typ 1 år så kan vi snacka spanska med varandra;D<3

2009-03-02 @ 21:44:20
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: Anonym

mitt liv suger också ibland.. jag sitter lixsom och lyssnar på bwo? eller inte nu.. heheh. tog mig i kragen!

2009-03-04 @ 22:03:22
Postat av: Anonym

det var inte jag som skrev det förra.... hehehehe he he he he heee...

2009-03-04 @ 22:04:34
Postat av: LOUISE

men ahhhhhh, die die die. LOUISE, LÄS LOUISE!!!!!!!!!!! min dator vill tydligen inte uppfatta det. alltså, louise skrev den senaste kommentaren, bara den senaste.. hehe

2009-03-04 @ 22:05:59

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0