all those days we've spent together

tjolahopp!

börjar må lite bättre nu faktiskt. dock blir jag fortf. darrig bara jag typ reser på mig. men har iaf varit hemma hos emma och hämtat mina böcker. dock stannade jag där och åt smörgåstårta och snackade i nån timme. haha. vi tog helt enkelt igen allt vi missat i veckan och där rök några timmars pluggning. alltså Nkn är sjukt svår. undrar om jag ens kommer klara detta provet. fattar verkligen inget!! och det gör mig stressad och ledsen. och nu tvingar mamma mig att städa mitt rum. hon fattar inte att jag är sjuk och börjar typ darra av ingenting. fan. jävla miffo. jaja. nu ska jag damma lite, städa och sen börja plugga. känns nog bättre då. sen ska ida ringa för jag ska träffa hennes spanjor och äta middag hos dem. mihihhiih. megasött. :D

ha en bra dag. :D

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0