what can i do about it?

gårdag var supernajs tycker jag faktiskt. åt middag nere i stan (jag, maria, emma, seb, ola, frida, andrea, ida, totte, lollo, erik, anita, maja) och sen stack vi till CG och sen gick jag, maria, emma, seb & ola hem till mig. satt i mitt "uterum" och spelade kort, lyssnade på musik, spelade fotboll/tennis och sånt trevligt! :) sen åkte vi till statiol och åt för vi var hungriga! hihihö fniss. idag har vi inte gjort ett skit. var hos lollo ett tag men hon var trött så vi lät henne va lite ensam. så vi har bara solat i trädgården och sånt. snart ska vi ha kalas för mamma :D

det var visst ganska svårt att inte blogga trots allt. det enda jag kan få göra ensam nu när maria förföljer mig. ;) haha!

Kommentarer
Postat av: lojs

hehehehehe, nääjs

2009-07-03 @ 00:29:28

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0