sky's the limit (fniss)

hur konstigt det än låter så vill jag jobba nu och sen få det överstökat. hälsade på andrea och oskar idag och de verkar ha ganska skoj ändå. undrar hur jag kommer ha det... HM...... fan. haha! men får tänka på pengarna. och njuta av min ledighet som jag har kvar..

jag ska snart ta mig ner till stan med mamma men himmeln öppnade sig precis och jag orkar verkligen inte gå ut.......

nej, mitt liv suger inte så mycket. det låter bara så just nu.

imorgon ska jag träffa emma
på onsdag ska jag träffa maja
på torsdag ska jag träffa elsa och se timbuktu
på fredag är det karneval
på lördag ska jag nooooog till tivolirock
på söndag ska jag försöka ragga till mig ida! :))))

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0