save the last dance for me

sitter med turban i håret. hehehehe. ska till jubb om ett tag. ska stänga med jaana idag. ska bli superspännande. :))))
imorgon ska jag jobba då med fast inte lika många timmar men stänger med jaana då också. sen ska jag försöka skynda mig så att jag hinner till hbg festivalen :))) hade varit myyyysit :D träffa lollo innan hon sticker till sthlm. inte för att hon är borta länge men ja ;) hihihi.
på fredag ska jag dit med johanna. vi ska se joddla med siv. maha. mamma med ;D haha! konserten i Dk blev ju inte av..... fan. men jaja.

nu ska jag äta lite så att jag klarar av att jobba i ca 9 (!!!!!!) timmar! säääs!


Kommentarer
Postat av: Majsbajs

saknar dig (L)

2009-07-23 @ 23:07:01

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0