paint her lips like Rembrandt, her eyes like silver suns

nu hade jag tänkt klippa till min lugg. vill egentligen färga tillbaka håret till mörkbrunt men tror inte mamma hade blivit så glad då.... :S ehehe.

idag har jag varit på väla. sen träffat ida som sticker iväg i en månad nu :(((( sen hem till min älskade ullis. hon är den bästa tjajen i hela universum. :D (efter mig, hallå?)

jag börjar inte jobba förrän på torsdag men då ska jag stänga = missar erik hassle. fast har ju redan sett honom...

imorgon ska jag träffa johanna. jag vill fika men är fattig. doh!

Kommentarer
Postat av: lojs

ehhehhehe, ja... efter dig. ..ehehh

2009-07-21 @ 18:42:13

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0