give me a call! i miss you


jag har så sjuktligt tråkigt... men jag har iallafall jobbat några dagar på espresso house nu och det har gått helt okej. jag lär mig lite efter varje pass. igår fick jag testa att stänga.

i fredags åkte jag & fridah bil. haha. vi köpte glass och sen hämtade vi andi & vi körde ner till havet sen körde vi henne till stationen och anna hem till sig. sen stannade vi här hemma. i lördags trodde jag att jag skulle få va ledig men då ringer de mig från jobb och säger att jag ska komma in så jag jobbade från 15-20:30.... sen hämtade fridah mig och så stack vi till hbg och kollade på bio. brüno blev det. haha. han var sjuk. sen körde vi runder en massa innan vi åkte hem.

idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. saknar ida men hon åkte till norge igår och sen sticker hon till italien & sen på tågluff så känns som om det tar ett tag innan jag ser henne igen. eller kanske på måndag (FÖRHOPPNINGSVIS!!).....

nu ska jag blanda saft och kolla på tv eller något.....

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0