You were like my lover and my best friend. All wrapped into one with a ribbon on it



haha, jag skrev tydligen ett inlägg för två dagar sen som inte publicerades. skittråkigt.... men aja.

fredagen spenderades hemma. och lördagen spenderades nere på maddes med lollo. sen hämtade vi min cykel hos elin som jag så dumt låste igen och nu får jag inte upp låset så pappa & jag får åka och hämta den. sen hyrde jag film och såg på den med maja, johanna & ida. mys!

idag joggade jag dirr när jag vaknat! :O OMG! haha! och nu väntar jag på att pappa ska komma så vi kan övningsköra. tvättar även idag. jag vet, jag är duktig!!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Maja

vad bra att du joggade :D

2009-01-11 @ 16:38:17

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0