2008 - året då mycket hände

nu har jag klippt av mina långa naglar. så otroligt skönt. hatar att ha långa. haha!

iallafall var gårdagen hos elin mycket trevlig! :D alla var på bra humör och det var fett!! tiden gick jättesnabbt. slutade med att jag & ida gick hem från sofia albertina. så idag får jag väl hämta cykeln.

jaha, då var det 2009. tänkte göra som alla andra gör med en bild för varje månad i 2008. ska bara se om jag hittar några!

JANUARI



ida hade tjejmiddag



tjejmiddag hos johanna



FEBRUARI



förfest innan retro



retro



fyllde år och hade kalas



tjejmiddag hos chonny



jag blev moster!!!!

MARS




spanjorerna kom



maria (med snus, därav ansiktsuttrycket)


APRIL



tjejmiddag hos weich



åkte till viken och träffade elsa


MAJ




fredrikdsdal med bilden



mys i hbg med tjejerna


JUNI



första hoppbilden med axel & viky togs



ven med 2u & lollo



skolavslutning och hejdå sp07b



avslutningsfest



midsommar


JULI



fest i vadensjö



maja fyllde år



jobbade på scandlines



såg håkan och träffade oliwia

AUGUSTI



mallorca med mamma



vicky fyllde år



kräftskiva hos jee



malmöfestival



bakning hos pernet



sp07mö

SEPTEMBER




myskväll hos elin



galen kväll med lollo & co. i lund :)



följde med när elin tog hål i öronen! :)



lägerskola



tjejmiddag hos josse



klippte mig och så var det tjejmiddag/fest hos frida


OKTOBER




insparksfest i lund



spakväll hos chonny. även tjejmiddag hos sandra men har inga bilder...



fest i härslöv. fett skoj!



maskerad i hbg



fest hos elin



tjejmiddag hos pernet


DECEMBER




såg timbuktu med elsa!



julmys med klassen



avslutning med konsert i aulan



julafton och nyår och massa sånt mys!


mitt år har varit jättebra. nog det bästa på länge. hoppas det fortsätter såhär.








Kommentarer
Postat av: Maja

ser ut som ett toppen år :)

2009-01-01 @ 16:16:12
Postat av: Elin L

mktmkt bra år. mktmkt bra julia <3

2009-01-01 @ 16:31:47
Postat av: lojs

hhaha, snygga bilder, 2009 ska blir bäst, hehe

2009-01-01 @ 17:48:14
Postat av: VL

oh älskling, vad mycket skit vi har haft för oss! haha men nu är jag hemma så att vi kan ha ännu mer skit för oss detta året! :D:D

2009-01-06 @ 12:07:40
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0