the OC

hade håla på samhällen idag vilket ledde till att jag stannade hemma hela dagen. vår engelskalärare tror vi är sjukt smarta och studiemotiverade (okej, hälften rätt) och hon gav oss 105 glosor tills igår egentligen. men eftersom vi hade psykologiprov då så var hon så snäll och flyttade upp dem till idag (som om vi skulle lära oss alla dem på en dag!!). så jag tror faktiskt att hela klassen drabbades av något virus efter matten. haha!

sitter nu och kollar på OC. det är beroendeframkallande. och det borde det stå på framsidan också. dock saknas säsong 4 i min samling.



tjaarå!

Kommentarer
Postat av: elin

min samling saknar trean... (bara så du vet)

2009-01-27 @ 21:03:10

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0