release me

skoj dag i skolan igår faktiskt. sen stack jag hem och träffade ida. sen åkte vi ner till stan och hämtade mat, sen hem till josse på tjejkväll. kom dock några killar senare men det var ändå ganska tjejigt med mycket snack, mean girls filmen, en annan ganska knäpp film och massa mys! får tacka jossan för det! :)

idag var det kolpudding hos anki med pappa. myyycket gott!! och så övningskörde jag också lite. lite rostig men det funkade ganska bra! :) när jag äntligen kom hem har jag bara pluggat psykologi eftersom jag har prov på måndag och jag hade inte ens börjat. nu är jag halvvägs med instuderingsfrågorna så jag får helt enkelt råplugga imorgon. undrar om jag kommer hinna med detta..!

vi hörs sen! pöss!


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0