nyårslöften

förresten så brukar man ju alltid ha nyårslöften. det känns väl bra att börja från början och ha nya mål men hur länge håller de egentligen? aja, jag ska iallafall försöka igen med att:

• lära mig dricka te
• träna minst en gång i veckan (volleybollen)
• extrajobba
• skärpa mig med godis, kakor etc.

ja, det är sånt vanligt förutom det med teet (stavning?). jag tycker det ser så myigt ut att kunna dricka te men ischisch! haha!

aja, nu ska jag äta frulle. har skurit apelsinklyftor som ser riiiiktigt mumsiga ut!


Kommentarer
Postat av: Elin L

jag ska också skärpa mig med godis och sånt! ncncnc på mig!

2009-01-05 @ 18:25:58
Postat av: Alina

So sorry om jag stör, undrar bara om du också har problem med att kommentera andras bloggar idag? kramar

2009-01-05 @ 18:29:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0