mama, didn't you hear?

nu har jag äntligen lärt mig typ det mesta inför provet imorgon. känns skönt. har det direkt på morgonen så det ska bli skönt att få det avklarat direkt.

läste precis igenom min spanskaredovisning och tog ut lite ord som jag fått slå upp. slog sedan upp dem i en vanlig ordbok ist för på internet och då fanns de inte med..! :S så jag får helt enkelt fixa detta på rasten imorgon. sno en spanskaordbok och sedan fixa. sen får jag försöka hitta rosa-maria och be henne skriva ut det på overheadpapper. varbara tvungen att skriva det så att jag vet vad jag ska göra! haha!

ska försöka gå tidigare från dördjupningstiden imorgon eftersom att jag ska jobba på pappas jobb. sen blir det volleyboll. wiiihooo!!!

jag känner att jag bara skriver onödiga saker här och skriver saker som jag gör om dagarna. kanske ska börja skriva lite mer sällan och om saker som är skoj och sånt! hihihi.

nu ska jag läsa min spanskaredovisning och kolla på made in Sweden.


en sessi gamal bild från skolbalen!

peace out!!!

Kommentarer
Postat av: lojs

was? såg mitt hår ut så då? eh, jag tycker du ska uppdatera oftare eftersom jag inte vet vad du gör om dagarna och vill ha lite koll på dig! hehehehe :)))

2009-01-14 @ 21:46:24
Postat av: Bossen

ja, ditt hår såg ut så. heheheh. och jag såg ut så. :P okejdå. bara du tycker det är skoj att läsa så! ;)

2009-01-14 @ 21:52:15
URL: http://chrulia.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0