i did my best to notice

känner på mig att denna dagen kommer bli super. var nog bara för att jag hittade ett turmynt i stan.

pappa kom iallafall och hämtade mig vid elva, sen åkte vi och köpte min efterlängtade kamera! nu laddas batteriet och sånt sen ska jag bannemej fotta!!

väntar också på ida som ska komma när som. ikväll sticker vi först till elin, sen till mullsjös fest. kommer nog bli trevligt. ser iallafall fram emot att få träffa min favvoemma som är hemma igen!! :D hihi

nu ska jag ta något att äta för jag dör snart av hunger!


Kommentarer
Postat av: emma

ååh snuttepullan! :D det var kul att se dig igen :*

2009-01-04 @ 15:02:56

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0