fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får!

oj, vad länge sen jag bloggade. eller det känns iallafall som det. men skitsamma. ska bara skriva här lite så när jag känner för det. :D

dagarna som har gått har jag tillbringat med lollo & ida. vi spelade guitar hero, kollade på film, satt på maddes i 2 timmar, och sen var vi bara allmänt konstiga. men det gillar jag (tills det att ida dansar)

igår vaknade jag klockan två! sen gjorde jag inte ett skit. skulle egentligen träffa min syster men så blev det inte.
idag däremot ställde jag klockan på tio och har nu hunnit duscha. (STOLT)

nu ska jag ner till stan med vicky som äntligen är hemma!!! :D



bilden är från "förfesten" innan vi stack till mullsjös fest i lördags! (tagen med min nya kamera :D)

ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0