do you wanna see the world in a different way?

imorse gick jag upp myyycket tidigt. alldeles för tidigt. usch!! men kom iallafall till skolan och då fick vi läsa ett fett tjockt häfte på svenskan. sen hade vi L projekt (som emma & jag måste göra klart!!!!) och sånt. fick tillbaka geografin. fick vg- så jag är nöjd. hehehhe. sen gick jag hem med emma & seb. men han gick bara sen utan att stå och prata med oss. vi började gråta.

skulle egentligen ta lite foton med maja men jag skriver artikel och ska om ett tag spela volleyboll. jag tycker det är lite läskigt. vet inte varför. kanske för att jag ska få se hur dålig kondition jag har? haha!

nu ska jag finslipa min artikel sen lära mig min spanskaredovisning.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja fyfan vad vi grät! hähä jaa vi ska göra klart det... ;)

2009-01-08 @ 19:51:23

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0