busy lady



det var lite lättare att gå upp imorse och jag kom i tid och allt till italienskan. ganska slappt och trevligt. haha. sen sa calle att det var håla på psykologin och nu sitter jag här hemma och läser lite spanska. fyfan vad stressad jag är!!! jag har spanskaprov på onsdag som jag inte pluggat på, på torsdagen har jag ett stort kemiprov och på fredag en spanskaredovisning. och jag hinner nog inte plugga mkt idag, imorgon är det spanskan som gäller och på onsdag får jag helt enkelt rålugga kemin. fyfan! och på torsdag ska jag jobba sen ska jag spela volleyboll så det lär inte bli så mkt öving på spanskaredovisningen. fanfanfanfan.

var bara tvungen att skriva av mig lite. nu ska jag äta och öva spanskaglosor...........


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0