You don’t know what you got till you're missing it a lot



jag har aldrig varit såhär trött som jag var idag (känns som jag säger det ofta). om jag orkar och hinner ska jag ner i stan ikväll och kolla på ida och vicky när de konsertar sig. hihi

skolan idag var seg för det brukar den va om man är trött och inte på humör. fick reda på att jag ligger mellan vg/mvg på italienskan och ska ha ett samtal med henne för att se vad jag ska få för betyg. vi ska snacka italienska på det samtalet!!!! (aaaaaah). men fick iaf mvg på mitt ordkunskapsprov. :D fett bra tkr jag med tanke på att där var 500 ord.

nu ska jag skynda på mamma som bakar pizza! höhöhöh.

ciao ragazzi

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0