Take a look at yourself and realize, I've been good to you



nu är min födelsedag över och den var mycket bra!

jag stack ner till stan på förmiddagen och bytade skorna till en större storlek, sen in till johanna på bokia och köpte present till kristian & fredrik sen stack jag hem till ida. åt lasande och tårta och fick presenter! de är världens gulligaste familj och sött att de tar hand om mig när min mamma är sjukis! :)

de fick en moppe och jag önskar nästan att jag fyllde 15 istället för fyfan vad skoj det var att köra runder med den. jag skulle nästan lånat den nu när de är på skidsemester! haha! sen när vi lockat idas hår och sånt så gick vi hem hit och jag gjorde vid mig, sen kom johanna och vi tog bussen till hbg. gick in på the tivoli och kollade på några live band. haha! sen gick vi och åt jättegod ma! där var bara massa gamlingar ute så vi bestämde oss för att åka hem. johanna vill ta tåget och vi bussen så hon tog tåget och när vi satt och väntade på bussen kom tote. så vi gick på en pub på knutan sen tog vi tåget hem. haha!

mysig dag. :)

idag ska jag städa, sen ner till stan och cutta my hair!

tack för alla som grattiade mig. hihi. och söte-emma som var här hemma och lämnade en ros när jag var hos ida. hihiih :D


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0