oggi

idag var det måndag och helt okej. skolan gick ganska snabbt och jag kom in i ett system med att byta tröja efter varje lektion. haha. iallafall så stack jag ner till maddes med jonte & seb sen och fikade. de åt baugette och jag bakad potatis. megagott. blev en trevlig lite fika i vår lilla stad. seb fick visa vägen till maddes för jag hade tydligen glömt den! :S hahaha! sen skänkte de pengar till mig till bussen men pappis hämtade mig ist. så han körde mig hem, sen övningskörde jag till vicky för jag kom på att hon hade min cykel och mina nycklar. sen cyklade jag hem. har gjort klart min geografi nu och sånt. så nu ska jag unna mig lite tv-tittande sen är det snart en ny dag igen och bara 4 dagar tills my b-day!!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0