non ho no pazienza



jag kom på iförmiddags att jag har grymt brottom med mina 600 italienska glosor som jag har prov på på måndag. jag sitter just nu och pluggar för fulla muggar och det verkar som om jag kommer att behöva göra det hela kvällen och en stor del av helgen. inte skoj, men aja....

sov hos elin i torsdags. megamysigt. dock kanske inte så mycket sömn för att mina ben kliade inombords.. hahaha. och chilli kom upp i sängen och gick runder och slickade oss i våra ansikten. sickan däremot är lite lättare att ha i sängen. hon tar ingen större plats. på torsdagsmorgonen kom min syster och hämtade mig och vi åt frulle på trädgårdscaféet. myysigt. sen hem till henne hela dagen! :)

nu ska jag fortsätta plugga för det är ju sååå himla skoj!!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0