kyssjohanna

istället för att plugga, som jag sorgligt nog borde göra denna fredagkväll, så sitter jag istället och kollar på alla smycken inne på kyssjohannas hemsida. det är som en godisaffär. jag vill ha aaaaaallt! blev sugen på att köpa ett gäng sånna när jag kollade på the hills. både Lauren och Stephanie har sånna! riktigt sugen på ett läderarmband med ett peace-märke. och ju fler desto bättre. megamuchosnyggt!! :D fast där finns inget snyggt med peace men där finns så många andra :D

 





ja, ni kan ju själva kolla http://kyssjohanna.jetshop.se/

Kommentarer
Postat av: lojs

dom är najs, och dyra.... hehehe. fattigatjejer91

2009-02-22 @ 23:48:16

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0