kalas



nu har hela tjocka släkten gått hem. megamysigt kalas där både lollo & pappa var med. när så många ag tycker om är på samma ställe så är det helt underbart. hihihi. nu har jag iallafall resan till spanien avklarad och behöver inte tänka mer på den! alltså pengamässigt.

lollo gick för ett litet tag sen. tomt utan henne. hon och hannes blev förresten tajta nu. han sa att han tycker om henne. han är för söt! :D hon med för den delen :)

nu kan jag 550 glosor av 600. resten vill fan inte sätta sig. hoppashoppashoppas jag får mvg i italienskan. då blir jag världens lyckligaste!!! :D

pözz på er mina kyllingar!

Kommentarer
Postat av: lojs

hahha, hannes är en så sjukt söt unge. du är också söt, dock ingen unge. 18 år. jag känner mig liten........

2009-02-22 @ 23:47:15
Postat av: Anonym

Men gud det är ju helt otroligt att kunna 550 också:O;D Du är as duktig<3

2009-02-23 @ 18:31:51
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: Jee

Kan du 550 glosor :O:O:O shit människa!

2009-02-26 @ 09:36:15
URL: http://jee.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0