high heels they got me falling down on my knees



gick upp klockan åtta idag för att jag, julia olausson, skulle tvätta. ja, det är sånt man får göra när man är arton så passa på att njuta av det fria livet så länge ni kan, småpluttar!

snart klar med tvätten sen ska jag gå en runda hade jag tänkt. har inte blivit någon träning på friskis eftersom jag varit förkyld.. ikväll ska jag träffa andi & carran. myckö trevlöt. och imorgon jubb. usch, blä, fyfan osv. men jag får (förhoppningsvis?) lite money, honey!

hoppas att alla mina skidåkande väninnor inte bryter ben och andra lemmar när de är i backarna. höhö.

Kommentarer
Postat av: Jee

Hahaha klart jag miiiinns!! :D

2009-02-17 @ 12:50:30
Postat av: Jee

& var det inte vi som hade mack-maraton? ;)

2009-02-17 @ 12:51:18
URL: http://jee.webblogg.se/
Postat av: emma

Nu när alla kompisar är och skidåker borde du väl ha lite tid över till mig? jag saknar dig, lite.

2009-02-17 @ 22:07:08

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0