halstablett-beroende

denna dagen har gått snabbt. började med matte och jag kom lite sent men det gjorde inget för vår lärare gjorde det också. sen hade vi samhäll och den lektionen gick ovanligt snabbt! sen var det lunch. hittade inte mina homies så satt mig vid kim & anna. sen kom ida :) pluggade lite på rasten med henne och höll nästan på att gå hem pga huvud- och halsvärk.. men jag stannade (eloge!!!) och gick på spanskan där vi fick reda på våra prov. inte nöjd alls men jag överlever. sen var det engelska där vi lånade en bok som vi ska läsa. wiihoo!!

nu sitter jag här hemma och borde egentligen plugga men varken mamma eller jag mår bra. vi slåss om halstabletterna och jag fryser satan i det.. så jag lägger mig nog under duntäcket igen och ser om jag blir bättre snart så att jag kan räkna de två talen i matten och översätta något i spanskan och sånt megaroligt!

hoppas ni andra är friska. hihihi.
pöss


Kommentarer
Postat av: har ni julafton

fler inlägg tycker jag ! dålig uppdatering ! hhaha

2009-02-12 @ 19:23:05
Postat av: enna

jag håller med!!!

2009-02-12 @ 23:06:46

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0