3,2 tums-skärm och riktigt avancerande musikfunktioner och mobilen ingår ju.



undrar hur många sätt det finns att säga hej på. jag har iallafall lika svårt för att skriva det här varje gång så idag skriver jag buona sera!

skoldagen idag har varit mycket bra. känner mig inte lika skoltrött som innan. fick tillbaka lite engelska läxförhör och sånt och det går bättre nu när jag skärper mig, vilket känns skönt! :)

har inte gjort något alls idag sen när jag kom hem från skolan. har varit megatrött så har bara tagit det lugnt. just nu kollar jag på "den rätte för rosing". det är skoj. haha!

ikväll måste jag förresten börja läsa min engelskabok. segt men sant. orkar verkligen inte. den verkar inte bra.....

ciao!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0