18 år = myndig!!

alltså det är ju då liksom så här att jag är typ 18 år idag!!! då kan man säga att jag är myndig och kan göra i princip vad som helst. men ni kan va lugna för jag kommer inte bli mogen för det (visste att nån skulle bli typ rädd för att jag skulle komma med kavaj och dyligt i skolan men så kommer det inte blir). hehehehehe. jag fick mina efterlängtade adidasskor av mamma fast typ alltså liksom med silverränder ist!! hur fränt är inte det?! :D och det verkar som jag varit snäll i år för det är fajnt väder jöööh. :D

alla bebbos har stuckit på skidsemester eller ska göra det och det känns tomt och ensamt! :( på min födelsedag och allt. (hoppas ni har lite dåligt samvete).

nu ska jag sluta skriva men ni fick er iallafall en uppdatering. (ni som för en gångs skull kommenterade och ville ha en).

nu lägger jag upp en bild på mig så att ni ser hur jag såg ut när jag var 17 (soo yesterday) och sen får ni kanske en bild en annan dag på hur jag ser ut när jag är 18.



jag menar ser ni inte hur 17 årig jag ser ut? jag hade aldrig fått för mig att ta fiskegumman (foskegumman) på bopparna!! :S pinsamt omoget.. maj gaaad..

Kommentarer
Postat av: jag kallas jee.

Söt du är julle. Tror det har blivit stor förändring nu över natten. Jag menar, du är ju 18 nu! ivirig för att se bilden på dig som 18 åring

2009-02-14 @ 14:41:54
Postat av: Johanna

haha, jag väntar mig en stor förändring efter lovet ;)

grattis kära du! <3

2009-02-14 @ 18:19:20
Postat av: Anonym

Grattis grattis grattis:D:D<3<3

2009-02-14 @ 19:11:34
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: jo to the hanna



DET VAR PÅ TIDEN MED EN REDIG UPPDATERING ! :D SÅNT GILLAS !

2009-02-15 @ 13:54:05
Postat av: Emma eller nåt.

Men snuttan, är du gullig ellår? :D nej du får inte se annorlunda ut som arton. shit, kommer du vilja umgås med mig ens nu? fan, måste fylla år snart!!!

2009-02-15 @ 21:48:08

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0