ny mobil resulterar i många nya bilder



lillejulafton hemma hos syster. matheo gillade mitt diadem

julafton. hannes fick en cool blinkande störig sak

hannes & liam var sysselsatta i nån timme med vars en iPhone! dagens ungar ;)

spelkväll hemma hos ida

myskväll hemma hos johanna med "utan tvekan" som ida utan tvekan var sämst på. ;) hon svarade ja och nej på allt vilket man absolut inte fick göra! haha!

fikade på mezo med emma

testade mitt nyinköpta läppstift ;)

och posade!

ännu ett tramsigt fult foto på mig på eh i hbg

mysig eftermiddag med efterlängtade elsa

ikväll har jag även träffat johanna & fridah :))))

ja, detta var mina senaste dagar i bilder. imorgon ska jag äta lunch med johanna i stan sen leka med emma. vi ska fota kanelbullar (!!!!) och så. ;) haha!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0