bulletproof


bild sen elins förfest innan studentfesten. ;)

några dagar sen sist. men studentfesten var supernajs. glad jag gick trots förkyldningen. dagarna har runnit på. katie åkte hem idag. fast de är tydligen fast i köpenhamn en natt nu.. :P och inatt/imorgon åker lollo och vicky. :( och fridah är hemma!!!! :D så var med henne, christian & ola här om kvällen. idag var det årets kortaste dag och det märktes. allt gick så snabbt. vaknade och såg på gossip girl, sen gick jag hem till mormor för att få pengar till bussen men då kommer lollo, erik och hennes mamma & hämtar mig. vi åker ner till stan. går på biblan och fikar med felicia och anita. träffa jaana och sandra på H&M. sen träffar jag totte, elin och jönsson på city gross och johanna på bokia. haha. mkt folk och de e najs!! sen åkte jag hem till momo och åt lite julmat.

måste sova snart för ska upp tidigt imorogn till farbror doktor, sen noppa ögonbrynen och sen jobb. haha. hoppas jag inte kommer se förjävlig ut med de röda ögonbrynen då. men aja. får ta med mig lite smink. sen ska jag träffa johanna på kvällen.

känns som ganska många saker händer nu innan jul och det gillas.

nu ska jag se på paradies hotel sen nanna kudden.
natti!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0