your sex is on fire

okej, jag har fått klagomål om dålig uppdatering. wopsi! haha!

var i skolan idag. seeeegt. sen fikade jag på maddes med seb sen på eh med emma. sen stack jag ner och pluggade på körskolan. jag är nervööööös. nu väntar jag på att emma ska höra av sig. hoppas hon inte gör detsamma för då lär vi aldrig höras?

när emma och jag cyklade till körskolan så gick där två små flickor så säger de helt plötsligt:

-ursäkta, men vi går här!!!
så säger emma:
-ursäkta, men vi cyklar här!!
hahaha, då säger minimänniskorna
- håll käften!!!

WOPS! rent livsfarliga ju! hahaha!

nu ska jag göra något.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0