you know i want ya

jag är fjuk :( tycker ganska synd om mig själv för tillfället......

igår var emma & jag i ystad. det var hur mysigt som helst. det första vi gör är att åka cykeltaxi igenom hela stan. och det var fett skoj. sen fikade vi och sen såg vi ett tåg som vi var tvunga att åka. haha. tog nog en halvtimme. åkte ner till havet och igenom skogen. sen fikade vi på espresso house och sen tog vi tåget hem.
när jag kom hem var matheo & hannes här. busade med dem ett tag och det kan nog vara anledningen till att jag är förkyld idag..... sen kom emma & seb & hämtade mig och vi körde och köpte godis. sen stack vi till hbg och kollade på year one. haha. den var helt okej men trodde den skulle vara bättre. så nu har jag sett två halvdanna filmer på raken, (Brüno & denna) haha. men det var det värt ;) sen åkte vi hem! thihi.

idag har jag varit hemma från jobbet och vilat mig. sov i typ tre timmar.. det var skönt. och så lever jag på halstabletter.. fan.. hatar förkyldning..

nu ska jag lägga mig framför tv:n med te eller något.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0