linkan-sången

Vi grät när jag tog bilen upp till Linköping

Vi måste ses nån gång per år, min vän jag måste veta hur du mår

Jag sa: "vi måste överleva detta"

Du sa: "jag vet du måste fly, men du kommer aldrig få nån ny

För vem fan kan få en riktig vän i Linkan


Vem orkar va' på slätten och kamma håret hela dan

Ibland är det nog svårt att bo i Linkan

Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå


Så att jag kan få åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän



Du sa "du måste lämna våran småstad

Ja, vänskapen ska bli vårt liv. Med bananacar fyller vi vår tid"

Men du min vän jag saknar våran småstad

Ibland så är det bara så, vi vill ha allt vi ej kan få

Men du, vi kommer ses igen till sommaren


Då kommer allt bli som den dag, vi gick i skolan du och jag

Det måste vara du och jag till sommaren

Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå


Så att jag kan få åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän

Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän



saknar dig :(

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0