i'm just living in my head



just nu håller jag på att somna. och för tillfället är jag depp över att jag har jobb när man måste tacka nej till fest. men jaja, jag kan nog ha ganska mysigt ikväll iallafall!

gick i skolan idag. ganska segt. sen cyklade jag, weich och seb ner till stan & fikade. sen gick jag & weichan och kollade i affärer. köpte ett halsband och consealor. sen cyklade vi hem.

nu håller jag på och tvättar eftersom alla mina kläder är i tvätten och därför fick jag ha fula kläder idag. bläää.. måste dessutom spara pengar nu så att jag & jaana kan shoppa på onsdag! :D och sen är det liseberg nästa söndag och det måste jag ha pengar till.

nu ska jag göra smoothie eller något :D

Kommentarer
Postat av: Maja

undra om det du skev nu är verkligt eller bara som jag inbillar mig, där kanske egentligen står något helt annat?



p.s mitt hus tyckte det var jätte skoj att leka med ditt hus idag!

2009-08-28 @ 19:07:38

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0