i hela mitt liv har jag väntat på någon som liknade dig

i veckan som har gått har jag varit på kräftskiva hos jossan, träffat jee, jobbat i lund två dagar, varit på malmöfestivalen två ggr, och sånt. och idag har jag slöat. ska jobba kl 6-7 för att hjälpa jaana. hihihihi. sen ska jag se på film med min älskling (lolloooo). min andra älkskling (idaaaa) kommer hem på tisdag och jag är såååå glad! :D aah. och om fyra dagar börjar skolan. först såg jag fram emot det men nu får jag feteångest. fan.

imorgon och fem dagar framöver blir det malmöfestivalen. jag måste bara se banden. hehehehe.
nu ska jag sova eller något.


Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0