you and me we're out and on on a country road


idag var det skolan. hehehe. seg dag. stannade trots mitt försök till att skolka från svenska/engelskan men dock var jag inte tillräckligt snabb när marie kom. hahaha, jag sprang allt jag kunde runt hörnet men då började alla asgarva så då anade marie att något var fel och då fick jag visa mig. hahaha. sen cyklade jag ner till körskolan. körde och det gick sugigt. men sen gjorde jag pärm fyra och klarade den!!! :D sen hem till lollo och snackade lite. sen gick vi hem hit och lekte, sen stack hon. jag har pluggat lite och kollat på tv. nu ska jag sova tror jag. nationella imorgon. woppsi, scaryyyy!

natti!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0