Too far gone



just nu sitter jag och lyssnar på adiam dymott som var förband till mando diao. och de är riktigt bra. synd att man inte visste att de skulle vara förband innan för då hade jag börjat lyssna på dem dirr. haha. iallafall så var det fredag igår. direkt efter skolan stack emma och jag hem hit. sen ner till stan och köpte festival kitt till jee. det var skoj. haha. saknar faktiskt att umgås med dig utanför skolan emmis. men du har inte tid med mig :( eller har du? :D sen hem och göra vid sig, sen kidnappade vi emma och åkte till jee. där var massa tjajor och vi var där till ca halv tolv, sen ner till stan. träffade andrea och linnea. sen stack jag him. höhö.

idag vet jag inte vad jag ska göra. :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhe, vi har så kul! klart jag har tid för dig :) får bli mer nu hähä.

2009-04-26 @ 20:04:18

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0