tonårsskinn och fuskchampange

fildelningsförbudet gör mitt liv surt. jag har försökt sola nu ett tag men jag har fan inte tålamod om jag inte får typ lyssna på musik. och min iPod är typ död och jag har ingen laptop. och så blåser det ute i trädgården så jag lär förbli blek :(

det hade varit fett bra med en liten bloggdator just nu. då hade jag kunnat ha igång spotify ute i trädgården och ha hörlurar i. ååh. fan att jag är den fattigaste evvah. och skyldig folk pengar är jag också. ni får tillbaka dem i veckan! :)

nu: försöka få tag på maja!


Kommentarer
Postat av: Majs

jag vet att jag är en svår människa att få tag på och att jag har noll koll på min mobil. sorry! Hoppas du pälskar mig ändå!

2009-04-25 @ 19:44:42

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0