that's the way it all started

har träffat lollo & felicia nu ikväll. :) hihihi. vi har gått en runda och kollat vv som blivit pimpat. ser ju riktgit bra ut nu juuu. hehehe. imorgon är det mando! jag är pepp. :D och trött just nu. har precis lagt över lite bilder från min mobil så ni får väll se dem nu då! :D





 





känns som om jag har ganska många foton på lollo på min mobil. men hon är ju trots allt en stor del av min vardag. heheheh. ska försöka att inte glömma min kamera imorgon så att jag kan få några najsiga bilder på mando. jag känner inte att jag alls har läget under kontroll imorgon. hoppas det klaffar bra så att bussar och tåg passar. :D och sen får vi hoppas på att lollos erik kan köra oss hem. hehehe. hade varit perfa = slippa vänta på stationerna.

nu ska jag soooova. natt!

Kommentarer
Postat av: ullis

mahahah :D snyyyygga bilder! mando var ju jättebra och det fixade sig med skjuts! nAjZ

2009-04-24 @ 18:14:03

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0