Staring at the sun I know he's the only one who can lift me up today close your eyes and fade away

håller på å planerar inför sommaren. så mycket man vill göra men har fan inte tid alltså.

först är det costa, sen direkt efter ska jag försöka bege mig till peace and love. sen ska jag försöka få hit både maria och örebroarna/göteborgarna, sen kommer kanske oliwia ner till helsingborgsfestivalen, sen är det jobb. fan. hahaha. jag vill så gärna träffa maria och anna, linnéa och nora. men ja. jag vet inte hur det kommer gå. jobbet varar i tre veckor och det suger man jag måste ju jobba för att kunna resa, men sen kan jag ju inte resa för att jag ska jobba. hm jobbig sits.. :P

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0