she's no longer your slave!



fy gudars vad trött jag är. en ganska lång dag faktiskt. känns som om denna morgon var igår. :P haha! men övningskörde imorse. panikbromsade och sånt och körde på landsväg. sen var det skola. fick ta bussen dit från körskolan. fick tillbaka NKprovet där jag fick vg- vilket jag aaaaldrig trodde! men megaskoj :D heeheh. sen gick jag hem. sen övningskörde jag en runda med pappa och testade att panikbromsa en gång till. dock så hade han porslin i baksätet som inte längre är användbart. mohahaha! hahahah! ;) nu sittrer jag här och blev precis påmind av kim att jag ska läsa resolutionerna. så innan läggdags (alltså snart) får jag väl kolla igenom dem.

natti!

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHA, hade ni porslin med er ? HAHAH

2009-04-16 @ 07:33:27
Postat av: Bossen

hahahaha, jaaaaaa. xD

2009-04-16 @ 17:13:10
URL: http://chrulia.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0