oh-my-god

gårdagen var faktiskt megaflitig. mamma och jag stack till IKEA och köpte saker till mitt rum. sen in på väla och köpte en tröja till mig och lite saker på oanduro. sen åkte vi och åt på donken. hehehe. mums! :D sen hem. jag målade några ramar svarta och satt på mosaikplattor som liknar nitar. hehehe. sen satt jag ihop min klädställning. jag är faktiskt ganska händig ;) sen kom lollo och vi klippte sönder mina baggyjeans. fast de är inte klara än. ;) sen gick vi till konsum och köpte lite. sen hem igen. kollade på robinson och sånt.

idag ska jag städa i min byrå, sätta upp hyllor på väggen, städa rummet, fixa mina jeansshorts och sen räkna matte.
senare ska jag försöka ha picknick med louise :)

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0