metan, etan, propan, butan, pentan, hexan, heptan & oktan

gissa vem som gått upp tidigt för att plugga till NK-provet? hehehe. tadaaa!!

fast.. jag fastnade här istället. men iallafall så igår var fridah hungrig så jag körde till konsum och köpte mat till henne som den förstående kompisen jag är. sen körde jag till hennes jobb där hon åt och sen förhörde mig på Nkn och lärde mig lite på tavlan ;) sen fick jag testa på curling. sjukt skoj men jobbigt. höhö.

nu ska jag lära mig alla alkaner, alkener och alkyner och så alla alkoholer. eller iallafall summaformlarna till dem. meeegaskoj :D

önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Lycka till lite såhär i efterhand ;) hahaha <3

2009-04-01 @ 15:30:27
URL: http://fridahgomer.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0