megastorfet uppdatering

 

long time no see. hehehe. jag har inte haft något internet så har inte kunnat blogga. men iallafall. härligt lov. :)
i måndes var i stan och fikade med fridah. sen kom andi och vi gick till hemmakväll och köpte godis, sen till körskolan där vi träffade emma & seb. sen hem till andi och snackade ett tag. hihi.
i tisdes så var det först jobb hos pappa sen körskola då med. tror det var då jag skulle va med fridah men fick megaont i huet så det blev inte av. 
i onsdes var jag seg och typ orkade knappt åka ner till körskolan men gjorde det iallafall. sen kom andi och vi satt och snackade. :D hihi. sen gjorde jag nog något.. men hm.. jaja. :D 
i torsdes var det först körskolan ganska tidigt med andi. sen kom fridah och sen kom emma. jag & emma skulle fika i stan med jee & joy och andi & fridah stack hem till A för att äta. men på vägen till stan träffade jag elsa! :D så jag fikade med henne och hennes två kompisar och emma dissade oss. sen lämnade jag av elsa och co och när jag skulle gå hem till andi såg johanna mig från bokia så jag stack in där. sen möttes vi alla utanför bokia och alla ville åt olika håll så johanna & jag stack till kicks. på vägen träffade vi suss och jönsson. mahaa. galet många jag träffade den dagen ;) sen så gick jag och fikade med andi och fridah och sen kom emma. sen tog jag & fridah bussen hem. :) efter det åkte jag hem till anki och pappa och åt påskmiddag. :D fick påskägg med godis och FEM körlektioner. mahaha. yey!
i fredes (igår) var det långfredagen.pappa kom och hämtade mig och jag fick köra till svalöv där vi hälsade på nuffisarna. sen körde jag hem igen. körde i 100 för första gången :D hehehe. in om på Ö&B, sen hem. gjorde vid mig sen stack jag hem till maja. vi åt på china palace och hyrde film, sen hem till henne och såg den. det var min fina födelsedagspresent. det var myspys. :D 
idag har jag gått en runda med vicky i det fina vädret. :) tog en läsk på pumphuset och snackade lite med chonny. sen stack vi hem. :) sen har jag grillat här hemma och färgat håret. sen kom fridah. vi gick också en runda och sen kollade vi på tv och snackade. meganajs. :D nu har hon stuckit.. och jag ska nog snart sova. tror jag ska träffa henne imorgon igen. då ska hon hjälpa mig med matten och teorin så att jag sätter pärm 4&6 nästa gång. sen är det datorproven som gäller. waow!! 

undrar om någon orkar läsa detta. hehehe. aja. gla påsk! 

Kommentarer
Postat av: Fridah

Glad Påsk på dig med Julle <3

2009-04-12 @ 08:25:37
URL: http://fridahgomer.blogg.se/
Postat av: Maja

låter som ett bra lov :)

2009-04-12 @ 09:50:13
Postat av: Emma

waow! jag orkade! Men det är bara för att jag ska slippa skriva resolution... ;)

2009-04-13 @ 23:45:18

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0