mando diao = i övermorgon!

jag är gnällig och trött. jag känner mig ensam fastän jag inte behöver göra det. jag vill ha ett stort gäng jag tillhör med både killar & tjejer som jag kan umgås med varje dag. haha, eller när jag känner för det. sen vill jag ha en miljon så att jag kan göra tusen saker nu i sommar. och så vill jag ha nya kläder varje dag. vill ha en personlig chaufför. ja, mycket som önskas. men mycket man har också, faktiskt! (:

idag har det varit the big bög show, sen var jag med ida ett tag, sen 261 med emma & ellen ett litet tag, sen körskolan. sen träffade jag fridah ett tag nu ikväll. jag har fina vänner fast de är ganska busy hela tiden..... hehehe.

nu ska jag kolla på täve. posshaje

Kommentarer
Postat av: lojs

heheohoohihihihihi fniss, snart ska vi se MANDO DIAO! du dissar mina sms, eller så kommer mina kanske inte fram? hmmmm. har itne fått någon leveransrapport.....

2009-04-21 @ 23:22:33
Postat av: Anonym

jag har inte fått några sms :(

2009-04-22 @ 15:05:37

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0