love is stronger than Jesus

händelserik dag.

var i skolan. hade labb och det va skoj. villsmyr såg rolig ut i sina brillor och glömde förklädet.
efter skolan stack jag & seb ner till rullians och gjorde pärmar. hade följe med jönsson en bit. :) sen körde han iväg och jag cyklade hem. sen var det typ direkt bort till curla på infomöte och arbetsintervju. sen fick vi spela blåsinstrument för att skämma ut oss inför varandra så att man känner sig trygg med dem man kanske ska jobba med sen. haha. så där satt vi, indelade efter vilket instrument vi spelade. jag spelade saxofon. ida hade nog inte varit stolt över mig ;) sen fanns där klarinett, trumpet och nåt annat stort. sen vard et arbetsintervju.

stack snabbt hem och åt pannekagor, sen hem till ullis och säga hejdå. hon sticker till new york imorgon. känns som att många är i USA just nu. weich åkte dit igår, och örebro-anna sticker också imorgon. fan.. jag vill också!!

aja, nu när jag äntligen är klar med svenskan ska jag faktiskt ta och sova. eller iallafall om ett tag. har ju inte så bråttom för jag börjar ju faktiskt tjugo över tio imorgon. hehehehe.

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0