high on life in love with me dancing in the night dancing through the days living for music


jag vill ha bruna beeeeeeen. fanfanfanfan. måste sola. hehehehehehe.

jag vill kunna ladda ner musik också. saknar att ha ny fräsh bra musik på min podd... så nu får jag typ hela tiden bära runder min stationära vart jag än ska gå för att ha med mig spotify. eller näääääääääää, där ljög jag! mahahaha :D
jag har tråkigt. kanske ska sova tidigt och gå upp tidigare och ha lång tid på sig imorgon på morgonen för att kunna välja något att ha på sig. äsch, inte lönt. allt är bara tråkigt iallafall.

imorgon ska jag iallafall hem och öva på datorprovet sen göra lite teori, sen ska pappa och jag till Väla och köpa lite saker sen ska vi hämta min nya cykel. skööönt så att jag slipper vikingen. den kan dö..........

nu kanske jag borde soooova/sleep/dormir/dormire/sove!

vi ses! see you, nos vemos, ci vediamo, vi ses!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0