(g)ullis är på hemmaplan :))))))

idag har jag äntligen fått träffa min bebbo igen :D fick ett megasött armband av henne för att jag typ är..bäst? hehehe. njä. men hon hade handlat världens finaste marc jacobs väska!!!!!!!!! sååå fin :D och massa andra fina kläder :) sen kom maja när jag och lollo höll på med sugrör så vi bestämde oss att dricka läsk från den ena balkongen till den andra eftersom att jag & lollo inte hade lyckats med att dricka från balkongen då glaset stog på verandan. höhöh. ja, det var ganska skoj och barnsligt, men det får man vara ibland. megamys.

nu ska jag lyssna på spotify som är ganska skoj faktiskt. sen sääängen! :D

Kommentarer
Postat av: ullis

hähähäähäh, väldigt rolig dag! & tack, jag är helnöjd med väskan och kläderna och vsg för armbandet ;)

2009-04-14 @ 22:49:41

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0