automobil

just nu sitter jag med teoriboken i händerna (eller okej, nu ljög jag. hade ju varit lite svårt!) och försöker lära mig sakerna för att klara av pärm 4 & 6 som jag bestämt mig för att klara inom nån vecka. haha. och det får jag ju bara klara. tur jag har fridah som redan har körkort så att hon kan hjälpa mig. sen är det bara datorproven som gäller. och körningen. måste skärpa mig på lektionerna så att hon blir impad och föreslår halkan. höhöhö. never gonna happen jullis.

nu ska jag lära mig bilens olika delar, när den ska besiktigas och hur långa de olika bromssträckorna är. hm, skoj? naj!

Kommentarer

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0