your body is a wonderland

jaha. då har man en annna frisyr nu. vet inte vad jag tycker om den. tar väl ett tag innan man vänjer sig. :)

igår var jag hos frisören till klockan nio. sedan tröffade jag emma en snabb runda för att visa mitt nya jag ;D sen åkte jag & maja ner till hemmakväll. sen träffade vi vicky på vägen och åkte sedan hem till mig där även fridah var. hihi. satt och snackade ett tag och hade det mysigt (iallafall jag) hehehehe.

idag vaknade jag tidigt och åkte sedan med mamma & sis till stan. fick köpt en del vilket alltid är skoj. kanske inte för plånboken men jaja :) :) sen körde de mig hem till lollo. var där ett tag och snackade, sen cyklade jag hem. nu sitter jag här och ska snart in i duschen. ikväll blire tjejmiddag hos fridaowow. :) :) myschigt hoppash jag. :D

ha en stekdag :D

Kommentarer
Postat av: louise

men julanta, vi schticker först till sthlm och jobbar. ffffffff, eller något ;)

2008-09-29 @ 18:00:49
Postat av: VL

jag är sugen...jag vet att du gilla det höhö

2008-09-29 @ 20:15:55
URL: http://vickylindell.blogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0