veberöd

nu är jag hemma från en fullspäckad lägerskola. jag orkar verkligen inte skriva ner allt som hänt här men det har varit otroligt händelserikt! :D

när jag kommit hem frågar vicky om vi ska ner till stan och jag kan ju inte säga nej eftersom att hon åker till sthlm imorgon och kommer inte kunna träffa ig förän på måndag. men jag var otroligt trött efter 2 timmar sömn i natt och efer en ny liten förkylning....... vi var där nere ett tag, sen åkte vi hem igen :)

nu ikväll har jag bara datanördat mig. jag är gladgladglad för där finns så otroligt mång fina människor!!! :D thihihihihi! 8-|



nu ska jag kolla liiite på tv sen ska jag sova. puss natti

Kommentarer
Postat av: Jaj

söt bild julle :)

2008-09-17 @ 14:39:11
URL: http://jee.webblogg.se/
Postat av: Jeeduvet

haha ljug inte ;) Ja det tycker jag verkligen! <3

2008-09-17 @ 15:25:48
URL: http://jee.webblogg.se/

Skriv något här:

Vad kallas du?:
Don't forget to remember me!

E-postadress: (så att jag kan adda om du är najs)

Din hemsida:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback
RSS 2.0